Često postavljena pitanja
Često postavljena pitanja
Želimo vas nagraditi kao lojalnog gosta i korisnika Fine Food usluga skupljanjem bodova kroz vaše kupovine. Za svaku 1,00 KM potrošenu na proizvode iz našeg pekarskog asortimana osvajate 10 bodova dok za isti iznos potrošen u restoranu, odnosno na proizvode iz restoranskog asortimana, osvajate 5 bodova. Što više bodova prikupite, moći ćete preuzeti veći broj besplatnih Fine Food proizvoda.
Preuzmite našu Fine Food Loyalty aplikaciju u Apple App Store ili Google Play Store, registrujte se koristeći vaše ime i adresu e-pošte, a možete unijeti i vaš broj telefona i datum rođenja radi dobijanja dodatnih pogodnosti. Preporučujemo da pogledate kratki video s uputstvom na LINK.
Lične podatke naših korisnika prikupljamo samo za potrebe funkcionalne aplikacije, naših sadržaja i usluga i u svrhu izvršenja odnosa između kupca i Fine Food d.o.o. kao nosioca Loyalty aplikacije. Iznimka se primjenjuje u slučajevima za koje je data saglasnost, a obrada podataka se vrši u skladu sa zakonima i propisima. Ostale podatke obrađujemo ako ste se u okviru prijave prijavili sa svojim pristupnim podacima. Takvi podaci su:
- instalacijski ID
- pseudonimizirani ID
- ponašanje aplikacije, npr. pokretanje ili zaustavljanje aplikacije
- ponašanje korisnika, npr. posjeti stranicama, uključujući klikove i push-notifikacije.
Pri kupovinu u pekari ili restoranu jednostavno pokažite/ skenirajte vaš korisnički kod.
Prilikom kreiranja korisničkog profila, korisnici mogu ostvariti dodatne pogodnosti u vidu ostvarivanja besplatnih bodova, i to kako slijedi:
- Registracija sa unosom svih ličnih podataka (tačka 2.3) 50 bodova
- Registracija za newsletter 20 bodova
- Feedback/recenzija aplikacije 10 bodova
- Download aplikacije učitavanjem QR koda u poslovnici 10 bodova
Korisnik koji je prikupio određeni broj bodova ranijim kupovinama proizvoda, može prikupljene bodove iskoristiti u zamjenu za određene proizvode sa Loyalty skale bez naknade.
Minimalni iznos računa za ostvarivanje prava na bodove je 2,00 KM za kupovinu u pekarskom dijelu maloprodajnih objekata, odnosno 10,00 KM za kupovinu u restoranskom dijelu maloprodajnih objekata.
Stanje svog računa i napredak unutar aplikacije možete vidjeti u dijelu „Moji kuponi“. Pored toga, šaljemo i notifikacije kada osvojite nagradu ili kada određene proizvode imamo na promociji.
Stanje svog računa možete vidjeti unutar aplikacije. Također možete istražiti pogodnosti članstva za informacije o razini nagrađivanja programa.
Da biste iskoristili svoje osvojene nagrade u pekari ili restoranu, jednostavno pokažite/ skenirajte vaš korisnički kod prodajnog tima. Da biste iskoristili svoje zarađene nagrade putem aplikacije, provjerite jeste li se ponovno prijavili koristeći svoje korisničko ime i lozinku za Fine Food Loyalty. Dodajte artikle u svoju korpu i prije naplate označite odgovarajuću nagradu koju želite iskoristiti.
Bodovi će biti evidentirani na vašem računu nekoliko minuta nakon obavljene kupovine.
Fine Food Loyalty sada je dostupan u svim Fine Food poslovnicama. Lokacije poslovnica možete pronaći unutar aplikacije „Fine Food Loyalty“.
Iako se nadamo da nas nećete htjeti napustiti, ako odlučite iz bilo kojeg razloga više ne učestvovati u FINE FOOD LOYALTY programu, obratite nam se i mi ćemo vas ukloniti iz našeg programa lojalnosti i liste za slanje e-pošte.
Ako više ne želite primati obavijesti putem e-pošte ili želite promijeniti učestalost obavijesti putem e-pošte, jednostavno promijenite svoje postavke u odjeljku “Postavke notifikacija” unutar aplikacije.
Vaš telefonski broj nije uslov za korištenje aplikacije ili članstva programa ali nam omogućava da vas kontaktiramo prilikom preuzimanja eventualnih nagrada. Molimo vas da pogledate našu Politiku privatnosti za dodatne informacije.
Vaš datum rođenja nije uslov za korištenje aplikacije ili članstva programa ali željeli bismo vam pokloniti nagradu za vaš rođendan! Molimo vas da pogledate našu Politiku privatnosti za dodatne informacije.
Nažalost, datume rođenja ne možete mijenjati nakon što ste se registrirali ali možete nas kontaktirati da izvršimo promjenu u aplikaciji.
Program Fine Food Loyalty zahtijeva da se gosti registruju kako bi započeli svoje članstvo, što uključuje davanje jedinstvene, važeće adrese e-pošte. To pomaže osigurati da se Vaši posjeti bilježe na pravom mjestu i povećaju vaše prilike za osvajanje nagrada.
Sistem registracije Fine Food Loyalty zahtijeva jedinstvenu adresu e-pošte.
Da biste ažurirali svoju adresu, e-poštu ili druge detalje svog računa, posjetite odjeljak vašeg profila.
Možda ste nenamjerno isključili primanje obavijesti od nas ili promijenili svoju učestalost komunikacije. Provjerite svoje postavke u dijelu “Postavke notifikacija” prijavom na svoj račun. Ako i dalje imate pitanja, ne možete pristupiti svom računu ili ste se isključili, možete nas kontaktirati kako biste bili sigurni da imamo vašu ispravnu adresu e-pošte.
Kontaktirajte nas – kontakt je naveden na kraju stranice.